Bon bini Curaçao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Winters - WaarBenJij.nu Bon bini Curaçao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Eline Winters - WaarBenJij.nu

Bon bini Curaçao!

Blijf op de hoogte en volg Eline

26 Februari 2016 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal,
Dit is mijn eerst reisverslag vanuit bon bini Curaçao. Het is vandaag 26 februari, 07:30 uur in het mooie Curaçao! We zijn afgelopen woensdag om 14:45 uur aan op dit prachtige eiland, na een vlucht van 10 uur. Op het vliegveld werden we opgehaald door twee meiden, de dochter van de huisbaas en een vriendin van haar. Met hun in de auto’s, inclusief alle bagage zijn we naar het appartement gegaan. Deze hebben we bekeken en allemaal een kamer uitgezocht. De eerste indruk was super! Het zag er mooi en netjes uit en we hebben 7 super leuke huisgenootjes, allemaal meiden. Daarna zijn we op de loungebanken in de palapa (een buiten woonkamer) geploft en hier zijn we even bijgekomen van onze lange vlucht. Daarna ontvingen we onze huurauto van de huisbaas en zijn we naar Willemstad gereden om even gezellig een hapje te eten samen en toen was het natuurlijk de hoogste tijd om naar bed te gaan.
De eerste nacht was afzien, vaak wakker en om 05:00 uur al klaarwakker.. Gelukkig waren de andere meiden ook al vroeg wakker, dus konden we gaan douchen en waren we om 08:00 uur al klaar om aan onze dag te beginnen. Samen hebben we boodschapjes gedaan, deze thuis afgezet en in de koelkast gezet en daarna zijn we naar Jan Thiel gereden. Hier hebben we lekker de hele middag op ligbedjes op het prachtige strand gelegen. Toen naar huis en eten gekookt en daarna lekker niks gedaan en nog steeds een beetje bijkomen van de jetlag.
Vandaag gaan we naar onze stagescholen om even kennis te maken en te horen wat precies de bedoeling is. Daarna willen we doorrijden naar Willemstad om daar de toerist uit te hangen en over de bekende pondjesbrug te lopen! Nadat we dit gedaan hebben willen we naar een strand, Cabana Beach en hier weer lekker de rest van de dag doorbrengen. Vanavond gaan we met een van onze huisgenootjes naar de dochter van de huisbaas. Hier zou een soort van huisfeest zijn met nog wat andere mensen 
Ik vermaak me prima hier zoals jullie kunnen lezen en ik ga er een super tijd van maken! Hopelijk blijven jullie mij op deze manier een beetje volgen.

Tot het volgende verslag!
xxx Eline